بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/07/02 - 09:19
  • - تعداد بازدید: 41
  • - تعداد بازدیدکننده: 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام دکتر طاهرپور رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1404-1403

هر ساله اول مهرماه روز بازگشایی مراکزآموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها مصادف است با آغاز هفته دفاع مقدس. دو مناسبت بزرگی که هیچگاه از ذهن و یاد ما فراموش نخواهند شد. در سال تحصیلی 1404-1403 این مناسبت‌های مهم و فرخنده با هفته پر خیر و برکت وحدت، میلاد با سعادت پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) مقارن شده است که نوید آغاز سال تحصیلی پر از معنویت، پایداری‌های اخلاقی و تلاش‌های علمی و فناوری را می‌دهد.

نظام آموزشی کشور در تمام حوزه‌ها دانش آموزی و تحصیلات تکمیلی در سراسر کشور عزیزمان با داشتن سرمایه بزرگ و کارآمد نیروی انسانی در تمام حوزه‌های علمی، فرهنگی و اخلاقی به تربیت آینده سازان کشور پرداخته و جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ملی خود همت گمارده است. سال تحصیلی پیش رو با توجه ویژه به حوزه هوش مصنوعی می‌تواند از یک سو باعث رشد هرچه بیشتر نظام آموزش کشور شود و سوی دیگر می‌تواند باعث آگاهی بخشی هر چه بیشتر در خصوص مضرات این پدیده جهان شمول شود.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید، فصل رویش جوانه‌های آگاهی و دانش را به همگان بخصوص دانش آموزان، دانشجویان در جهت نیل به کسب دانش، همچنین به آموزگاران، معلمان، اساتید دانشگاه ، اعضای هیات علمی در جهت ارائه دانش و مدیران و دست اندرکاران در سطوح مختلف در جهت زمینه‌ سازی برای کسب، ارائه و شکوفایی استعدادهای دانش آموزر و دانشجو تبریک عرض می‌نمایم.

در پایان از خداوند مننان به دعا سلامت، بهروزی و توفیق روز افزون برای تمام نظام آموزشی کشور طلب میکنم.

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 173244
کلمات کلیدی
مدیر کرمانشاه
خبرنگار

مدیر کرمانشاه