بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/06/28 - 14:45
  • - تعداد بازدید: 14
  • - تعداد بازدیدکننده: 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان کرمانشاه: جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان کرمانشاه به ریاست آقای دکتر صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و با حضور رئیس دانشگاه رازی، رئیس بنیاد نخبگان استان و سایر مدیران عضو این کارگروه در سالن شهید سلیمانی استانداری 25 شهریور 1403 برگزار شد.

در این جلسه دکتر چقامیرزا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی به تبیین شیوه نامه برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش شامل جشنواره های مختلف این هفته، نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر استان در حوزه های مختلف پرداختند.

در این جلسه آقای دکتر طاهرپور با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری که مساله هوش مصنوعی را یک مساله مهم دنیای امروز اعلام فرمودند، پیشنهاد برگزاری کارگاه و نشست های متنوع و آگاهی دهنده در حوزه های مختلف هوش مصنوعی را در  ایام هفته پژوهش سال جاری و در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ارائه نمود. بر اساس این پیشنهاد که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت، مقرر شد شعار امسال هفته پژوهش استان مبتنی بر موضوع هوش مصنوعی انتخاب و اعلام شود.

دکتر صفدری با تشکر از مسولین برگزاری هفته پژوهش در سال گذشته، عنوان کرد که امسال پژوهش ها به طرف ایجاد اشتغال جهت‌گیری کنند، ایشان  با اشاره به کوتاه بودن زمان هفته پژوهش و اینکه در شرف  بازگشایی مدارس قرار داریم، دیدار استاندار با نخبگان، اساتید دانشگاه و بازدیدها از مراکز اشتغال آفرین و دانش بنیان استان را در ایام ماه مهر برنامه‌ریزی شود. دکتر صفدری عنوان کرد صدا و سیما بیشتر فعال شود و بازدیدهای دانش آموزی و دانشجویی از مهر ماه آغاز شوند.

در مدت زمان برگزاری جلسه حاضرین پیشنهادات مختلف و متفاوت را ارائه نمودند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 173196
کلمات کلیدی
مدیر کرمانشاه
خبرنگار

مدیر کرمانشاه